הגיע הזמן לחלום בגדול: כך תפיקי ליין מוצרי קוסמטיקה על שמך​

קוסמטיקאיות ונשים רבות העוסקות בתחום היופי חולמות לייצר ליין מוצרי טיפוח על שמן. רובן למרבה הצער, נרתעות בשל החשש מהתהליך המורכב. כיצד בכל זאת אפשר להגשים את המטרה? כל הפרטים בכתבה הבאה.

שנים שאת חיה ונושמת את תחום הביוטי, לקחת קורסים מקצועיים ואת לא מפסיקה לקבל מחמאות
על מה שאת עושה. 

אז למה שלא תפתחי מותג יופי שיהיה רשום על שמך בטאבו?

הפקת ליין מוצרי טיפוח וקוסמטיקה אינו משימה קלה.

 אך בניגוד גמור לתחומים אחרים – גם מי שאינה דמות ציבורית מוכרת או בעלת אמצעים,

 יכולה כבר מחר לפרוץ לשוק הביוטי ולפתח מותג ייחודי משלה. 

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות השאירי פרטים כעת:

לפניכן, 5 הצעדים שיש לקחת בחשבון כחלק מתהליך הפקת ליין מוצרי ביוטי בישראל:

1. תכנון עסקי

מיד אחרי שהחלטת ללכת על זה ורגע לפני שאת באמת מתחילה לרקוח את הפורמולה,

 חשוב קודם ש”תרקחי” את התוכנית העסקית שלך. 

ראשית, עלייך להגדיר את קהל היעד שלך ומהו הערך המוסף שאת יכולה להציע לו. יש לבצע סקר שוק בו תבחני את המתחרים שלך: הגדולים והקטנים ובאופן כללי – חשוב שתלמדי ככל האפשר על הענף אליו החלטת להיכנס. לאחר שסיימת לחקור,

 חשבי לעצמך: מהן היעדים הריאליים שתוכלי לעמוד בהם מבחינת הכנסות והוצאות? אם את נתקלת בקושי מסוים בגיבוש התוכנית העסקית, אל תהססי להתייעץ עם נשים שהצליחו בעבר לעמוד באתגר ולפתח בעצמן קו מוצרי קוסמטיקה אישי.

2. הרכבת הפורמולות

את תהליך הרכבת הפורמולות יש לפתוח עם חשיבה ומענה על מספר שאלות מרכזיות: מהם סוגי החומרים אותם את אוהבת? מהם הצרכים של הלקוחות שלך? מהן הריחות שאת מתחברת אליהן? מהו המרקם שאת אוהבת? מהו התמחור הנכון למוצרים העתידיים? לאחר שענית לעצמך על כל השאלות, תיגשי למלאכת הרכבת הפורמולה לכל אחד ממוצרייך.

3. בירוקרטיה ואישורים

אף אחד לא אוהב לעסוק ברגולציה ובירוקרטיה, אך מדובר בשלב חשוב שלעתים עשוי להרתיע בדרך להשקת מותג היופי. 

לאחר הכנת הפורמולה המדויקת, הכימאי והמפעל שאיתם תעבדו יגישו באופן מקצועי את הפורמולה לאישור משרד הבריאות.

 מדובר בתהליך שעשוי לקחת מספר חודשים. בכדי לעבור את הסבך הבירוקרטי בהצלחה, ניתן ואף רצוי להשתמש בשירותי ליווי מקצועיים לצליחת התהליך ללא טעויות.

4. ניהול הפרויקט

בחירת המפעל והכימאי איתם תנהלו את התקשורת המקצועית היא אחת מההחלטות המשמעותיות בדרך להגשמת החלום.

 עלייך לבקר את התוצרים בעין מקצועית ולפקח מקרוב שתהליך הכנתם במעבדה מבוצע בצורה תקינה, תוך הקפדה על התאמה מושלמת בין המרקם והריח לבין החזון שלך. לאחר אישור סופי של הפורמולה, אפשר להתחיל ולהפיק את ליין המוצרים במלואו.

5. פרסום ומיתוג

כיום, מעטים בתי העסק שמצליחים להתקיים ללא פרסום בדיגיטל ובערוצי שיווק מסורתיים אחרים.

 במקביל להפקת החומרים, יש להשקיע (בעיקר בתחילת הדרך) בשיווק העסק החדש מרמת השם והלוגו,

 דרך בחירת צבע האריזות ועד שימוש בשיטות פרסום מתקדמות שיגרמו למותג שלך להיחשף בפני קהל היעד שלך.

 

 

עדיין חוששת מהתהליך המורכב? אל תתני לפחדים שלך לנהל אותך.

עם ליווי אישי ומקצועי –

אין שום סיבה בעולם שלא תצליחי להגשים את חלומך.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות השאירי פרטים כעת:

דלית ברזני

בתור אחת שעברה את התהליך בעצמה, אוכל לתת לך את המענה השלם בדיוק לפי הצרכים שלך.

אני מבינה אותך, את המקום בו את נמצאת בתחילת התהליך. גם את הרצונות והחלומות, וגם את החששות והפחדים. אני כאן בשביל להכיל, בשביל להרגיע, בשביל לתת לך את הדחיפה שאת צריכה קדימה.

מצד שני, צברתי במהלך השנים ידע מקצועי וניסיון בהפקה ובשיווק ליין המוצרים שלי. אני בקיאה בכל שלבי התהליך, מכירה את אנשי המקצוע השונים ואת הליך עבודתם, בקיאה במרכיבי הפורמולות השונים ומתמחה בתחום הרפואה המשלימה והטבעית בעולם הקוסמטיקה. אני אהיה הכתובת המקצועית שלך, אנחה אותך ואדאג לך. לא אשאיר אותך להתמודד לבד מול אתגרים ומשימות שלא ברורות לך. 

אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ ללא עלות, בה נוכל להכיר אחת את השנייה.
אשמח לשמוע ממך, מה החלום שלך? ואיך אוכל לך לעזור להגשים אותו?

 

 

 

 

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות השאירי פרטים כעת: